Lördag


Hej mina vänner, jag vet att jag har varit jätte dålig på att updatera men jag var ju så sjukt bakis i torsdags fy fan. Mådde inte alls bra. Jag hade tänkt att visa er min torsdag och fredag i bilder.


Så här vacker och pigg var jag dagen efter. Det sjuka var ju att jag bara sov 4 h kunde inte sova mer av någon anledning, vaknade och mådde gaaaaaaanska illa!


Smällde i mig lite käk, fast jag var sugen på donken och pizza fick det bli sushi och sedan åt jag lite sallad innan jag åkte hem till Sofia och sov över där. Men innan sovi sovi, hämtade Amanda Bodman upp mig Fison och Frida och vi tog 2 varv runt lillsjön i Bromma för att gå ut och röra lite på oss och snacka skit som vi tjejer älskar att göra. :)


Denna goda frulle tröck jag i mig hemma hos Sofia, en kopp grönt te, två rågmackor med ost och kokt ägg+salt. Efter det vart det en prommis med Sofias vovve Kelly och en fika med Jimmie innan hans jobb.


På väg att möta Jimmie, och fy fan vad liten bilden vart och det går inte att ladda upp den i större format heller. HMM :/


Älsklingen på fikan.


Sofison!


Nom nom, efter jag mummat i mig lite glass åkte jag och Sofia hem till Amanda Bodman för myskväll med hyrd film, tacos och lite godis! Sådana kvällar gillar jag.
















/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback