Många läsare, men tråkiga läsare!


Många va er kommenterar att jag inte verkar ha så mycket glöd i mitt bloggande och så, men då ska jag säga en sak till er. Jag har fått väldigt många läsare och de växer hela tiden, runt 300 har jag i snitt per dag i alla fall, men jag tycker det är tråkigt att blogga. Jag får ju ingen respons från er. Brukar ställa er massa frågor försöka involvera er i mina inlägg och så men nej ingen jeeeefel ska kommentera. Det blir ju tråkigt. Så eftersom ni tjatar på mitt bloggande så ska jag tjata lite på er, kommentera mera så lovar jag att det kommer bli sjukt mycket roligare för mig att blogga! Ni kan även ge mig lite tips på vad ni tycker jag bör skriva om, kanske videoblogga eller något. Fast det där med videoblogg är nog inte min grej men jag kan kanske kompromissa och lägga upp någon video om ni verkligen kommer visa intresse för det!

Så, nu har jag lättat på hjärtat till er läsare, nu ska jag i alla fall springa nner och stoppa i sista maskinen i torktummalen och hämta det som redan är tort. Sedan ska jag lägga mig i sängen med min man och få massage idag igen, visst är Jimmie snäll mot mig (IBLAND) hahaha. Nej jag skojar med er, men han är snäll som orkar att massera mig, efter min massage ska vi kolla på filmen Psalm 21, enligt min väns pojkvän ska den tydligen vara grym. Men som i vet mina kära(tråkiga, haha) läsare så måste jag ta en kopp te, idag ska jag dricka ett jätte äckligt örtte som rensar tarmarna, bra menn fy fann vad vidrigt.

God natt på er så bloggar vi imorgon, jag förväntar mig minst 10 st kommentarer imorgon när jag bloggar!

/Anja Dymkowska


Kommentarer
Frida

Hoppas jag är en av de första som kommenterat nu för att göra dig glad.



Jag har följt din blogg nästan sen du startade den, vi har setts någon gång i vår skola, har också gått Jensen.



Kan du berätta lite mer om teet du dricker och så. försöker du gå ner i vikt? måste säga att du har gått ner jätte mycket sedan början av sommaren, jätte bra jobbat. önskar att jag var så hurtig och duktig. älskar din blogg, fortsätt skriva som du gör och så lovar jag att kommentera mycket.



PS. du är väldigt vacker!



Frida :)

2011-08-30 22:53:46

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback