Memini te amare


Hello :) Kom precis hem från en sol stund med familjen. Vi drog och åt sushi vilket jag längtat efter i flera dagar.
Om alla fiskar skulle dö ut och jag inte skulle kunna få käka sushi och seafood pasta längre skulle mitt liv vara förstört. Det är det bästa som finns för mig! :D Det var super mysigt att ligga i Smedis och sola, dock atar jag att ligga där på sanden för alla små bajskorvs ungar springer runt där och skvätter vatten och man får sand på sig konstant. Hahaha, ännu ett blogg inlägg med ett klagomål. Fan vilken ragata jag är! Hahaha, klagar och så är jag dum och skriker på folk hela tiden. En lätt retad bitch. I don´t no... Har i alla fall fått färg i fejjan, magen och armarna. Nice. Ska sola ryggen imorgon och sen smörja in benen med olja, de blir fan aldrig bruna. Hatar mina ben och ansikte, får aldrig någon färg där.


 

 

 

 

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback