Oavsett hur smart du är, gör ditt hjärta dig alltid dum.


Tänkte slänga iväg ett snabbt god natt inlägg, jag och Jimmie har städat hela lägenheten idag! Fan vad duktig jag känner mig. Äntligen är det fräscht här hemma, det ända som skall bort nu är mina 3 feta IKEA-påsar med tvätt. Men det ska jag ta hand om på tisdag kväll. Jag har tagit hand om mig själv lite idag också, vart lite filade naglar, fixade både fötter och händer, vart ansiktsmask och nu ska jag snylta lite massage av Jimmie. Men innan det ska jag äta min fruktsallad som består av persikor,banan,äpple och apelsin, med lite lite ljus sirap och kanel. Imorgon ska jag försöka komma upp i tid och power walka i minst 1,5 h. Måste dra ut och träna, snart är vintern här igen och då lägger man lätt på sig några kilon så jag ska komma in i detta nu så det sitter som en vardaglig vana. Efter min work out måste jag nämligen hem duscha av mig och så och dra in till stan och hämta min lillasyster från skolan. Fy fan vad stor hon är nu, det känns helt sjukt. Lilla plutten går redan i skolan. Aja... Babbel babbel, god natt på er! :)





/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback