Om min kur jag köpte in på svenskhalsokost.se




Som jag skrev i mitt förra inlägg så dricker jag ett äckligt te som ska detoxa min kropp, jag har köpt in en kur. DetoxPlus. Det är en detoxkur för att rensa min kropp lite, jag hoppas jag kommer få lite bättre matsmältning, finare hy, mer lyster och inte ha så jävla ont i magen bara jag äter något. Och att tappa lite i vikt skulle vara ett plus i kante men det är inte därför jag investerat i denna kur. Hela kuren består av 4 produkter + en shaker som jag fick påköpet. Priset för en sådan kur är 930kr, passa på att köpa nu för de har kampanj nu, 100 kr billigare!

Kuren består av:
UltraClear Plus - näringsdryck med ämnen som stödjer kroppens reningsfunktion.
Psylliumfröskal - ett fibertillskott.
Mighty Greens - ett pulver som innehåller bland annat vetegräs och alger som har naturligt renande egenskaper.

Pau D'Arco-te - renande te som använts i århundraden av indianstammar i Peru och Bolivia.

Ni kan klicka in på svenskhalsokost.se och läsa mer om produkterna jag tar.

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback