Söndag


Hej mina kära blogg läsare. Igår vart det utgång med min fina Sofia och mina favvo grabbar! Fan vad kult jag hade det förutom att stackars Pontus slog i huvudet på Aveny. De är fan dumma där, personalen ställde sig bland alla på dansgolvet och började moppa på deras as hala klinker vilket gjorde att man flöööööög där. Halkade till x antal gånger men som tur fångade jag mig på någon som dansade brevid mig alla gånger. Hahaha fångade mig en gång på Sofia så jag spillde hela min drink i mitt ansikte. Hahah, lite svalkande och skönt så där! Innan krogen var jag ju i Krillan och solade med Sofia, Amanda och Schücken, och hade en mysig middag med älskling hemma medan Tessan låg i vår säng och halv sov typ med värsta huvudvärken. Stackars Tess som är sjuk. Aja här har ni bilder från gårdagen! Nu ska jag äta, tacos idag, inte så länge sedan man åt det men mumma så gott det är! :)























/Anja Dymkowska


Kommentarer
Fanny

oj kommenterade fel inlägg! var den här jag menade

den virkade :)

2011-09-11 03:39:45
URL: http://turbofanny.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback