Tisdag- dagen innan hemresan




Hello! Frukosten ligger fint nu i min magsäck och jag hade tänkt att slänga iväg ett inlägg till er innan jag sätter igång att packa lite. Jag och Jimmie ska flytta över till mina pärons rum då det visade sig att vårt rum är dubbelbokat. Aja, en natt på en bäddsoffa skadar nog inte så mycket. Planen idag är att dra en sol på solariet, jag ska fräsha upp mina naglar som jag gjorde några veckor sedan och så ska jag åka förbi kemtvätten och lämna in min klänning jag hade på bröllopet och Jimmies kostym, måste även till skräddaren så de kan sy upp mina byxor jag köpte i Warszawa.


/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback