A good laugh and a long sleep are the best cures in the doctor's book.


Kvällen har varit fylld med massa skratt, jag har som vanligt varit sjukt flummig och allmänt slut i pallet. Men det är väl sådan jag är när jag är trött och har feber på jobbet. Har iaf proppat i mig en ipren, druckit lite multivitamin brus och även tagit host medicin. Dags att krypa ner i sängen. Imorgon blir det nya naglar och det kan jag lova att det behövs. Har knäckt av 4 naglar, ser förtäskigt ut men imorgon blir jag fin! Efter det gym och solning på g och sedan jobb. Härligt. Fullspäckad dag som vanligt! :) Dags att krypa ner i sängen, god nattens.


/Anja Dymkowska


Kommentarer
Emelie Snygging Dahlberg

http://gemigenchans.blogg.se/2008/july/hej-pa-er.html#comment



Tänkte bara påpeka för dig snuttan att detta var 7 månader innan du och Jimmie var tillsammans. Inte konstigt att han mms:ade mig bilder på sin kuk och skrev sms att han ville ha tillbaka mig och ha sex med mig. Varje gång ni låg tänkte han på mig, men det kan jag ju förstå, titta på dig liksom.



Din kille är inte så perfekt som du tror. Han har varit förlovad redan en gång och han kommer alltid vela ha mig. synd att jag tagit bort videon när vi förlovat oss men här har du länk till den också!

http://gemigenchans.blogg.se/2008/july/jag-alskar-dig-foralltid.html#comment



Puss och kram, sov gott!

2011-12-17 05:51:15
URL: http://emelied.tk

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback