If we hate someone, we tell it without fear. If we love someone, we fear to tell. Strange, but very true!


image description
image description

Sitter här nu framför datorn och tänker lite. Är nere. Skulle inte kalla det bitter, skulle inte säga sårad, skulle inte säga ledsen. Ordet jag letar efter är nog förvirrad. Förvirrad och något mer. Men men, är i alla fall lycklig över at få träffatt vännerna idag igen. Dags att börja prioritera rätt nu. Fokus på jobb, vänner, träning, självklart min man och familjen! Ska försöka lägga på ett littet extra krut på träningen så jag får ur mig alla agretioner, alla negativa tankar på maskinerna på gymmet istället. Nu ska jag hoppa in i sängen, imorgon har jag en ganska fullspäckad dag.

* Häma mina julklappar från mamma
* Hämta ut paket som kommit till mammas ICA istället för den vid mig och Jimmie
* Träna
* Sola
* Gå till banken för att sätta in pengar
* Möta upp Sofia och ge henne hennes kläder

Mycket att fixa. Så god natt på er alla läsare, vissa bättre och mer aktiva än andra men ni som gillar sneaka i andras liv och känslor god natt på er också! ;)

/Anja Dymkowska

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback