God morgon


Vaknade ungefär för 1 sedan. somnade vid tolv och gick upp halv 6. Har sovit heeeeelda dagen igår så jag är inte förvånad att jag bara kunde sova 5 h. Men hellre det än inget. Jag har precis gjort mig en skål havregryns gröt med kanel och äppelmos. Efter det har hamnat i magen bär det av mot gymmet. Ben och bröst står det på schemat idag. Damn kommer ha ont imorgon. Var länge sedan jag tränade känns det som. Snart ska jag och min låtsas mamma börja gå på 1,5 h zumba en gång i veckan också. Alltid kul att cath:a up och samtidigt få något utav det. Man bränner riktigt mycket kalorier under ett zumba pass så det gillas både av mig och Madzia (låtsas mamma).

Bloggar mer senare nu måste jag skynda på för att hinna med bussen!

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback