HELGEN PÅ THE CRIB | 2 & 3 DECEMBER | DJ ROMANOS




Efter en extremt lyckad premiär i fredags vi vill passa på att tacka alla som som besökte oss och gjorde kvällen oslagbar. Nu kör vi åter igen 2 grymma kvällar på Stockholms hetaste bar. Dj Romanos står för musiken, Malin Lindgren för as fina bilder, jag och Amanda kommer mingla runt och ni kommer få stå för stämningen!

Dock har jag en liten överraskning till mina gäster. Det är så att alla mina gäster som kommer till The Crib och förar får min underksrift på sin hand, deta ger fritt inträde nattklubb N-tourage till midnat efter midnatt endast 60 kr inträde!
Klicka på bilden för att komma till eventet, attenda även det så ses vi på fredag!


Barens mest populära:
● Crib coke 4cl 76:- 6cl 99:-
● Cosmopolitan 4cl: 89:- 6cl 109:-
● Whiskey sour 4cl 89:- 6cl 109:-
● Appletini 4cl 76:- 6cl 99:-
● Mojitos 95:-
● Crib shot 75:-
● Hot shot 75:-
● Banana foam shot 75:-
● Norrlands Ljus 30:-
● Spendrups Export 38:-
● Heineken 46:-
● Jinx cider 30:-
● Briska päroncider 38:-
● Bacardi breezer 69:-
● Husets vita/röda vin 52:-
● Rosé 58:-

Alla priser hittar ni på vår hemsida: http://www.cribstockholm.se/Baren/

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback