As we grow up, we realize it become less important to have more friends and more important to have real ones.


Har hunnit städa undan lite hemma. Åker strax in mot stan. Euw så sliten och äcklig jag känner mig. Fattar dock inte varför men men. Imorgon är det ny år och jag är inte alls taggad. Det är första gåmgen någonsin jag spenderar ny år utan någon av mina närmaste vänner vid min sida. Vissa har skaffat sig en grabb och hakar alltid på honom utan att tänka på sina vänner och vissa har inte lust att vara med en i år fick jag även höra. KUL KUL. Det är synd att jag tänker på vännerna först och Jimmpie är en självklarhet men han kan anpassa sig efter mig också... Har inte ens bestämt mig om jag ska jobba på ny år eller inte. Och min läpp vägrar att ge upp. Känns som om den tror den kommer vinna mot mig, tvek! Dags att duscha och röra sig mot stan.

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback