New Years Eve


Ny år kommer spenderas på det bästa sättet, med mannens familj på middag och sedan med vännerna men först och främst min man. Vet ni vad det bästa är? Jag ska vara nykter ikväll så jag kommer ha ansvaret för alla nycklar på festen, oc bara må bra när jag ser alla andra fulla och dräggiga. 1 januari kommer jag börja med ett fett gympass medan alla kommer ligga helt bakis. Haha inte jag och de kommer kännas så himla bra. Sen min födelsedag har jag faktiskt inte lust att bli full, då jag drack ett helrör själv och även fick 2 rufees (våldtäktspiller) i någon av mina drinkar. Kräktes i 2 dagar och kunde inte äta vanligt för ens efter 1 vecka. Men lika bra att bli redigt full någon gång och då får man den inställning jag har nu. Vågar inte dricka för jag vill inte må som jag gjorde efter min födelsedag! Dags att åka till vällingby och köpa lite små saker jag glömt, träna och även ta en 10 minuters sol. Kan tänka mig att det kommer vara en mega kö på solariet men det får jag väl ta.

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback