Sometimes, the harder we want to forget something, the more we seem to remember it.


Dags att springa ner till tvättstugan och hämta jackan från tork tummlaren. Fick gnugga in den med wanish spray för mattor och soffor. Det är den starkaste men all brun utan sol släppte. Jag gjorde ju världens fail, smorde in mig med brun utan sol och fick för mig att dra till gymmet, eftersom det var kallt som fan och jag inte tog någon halsduk knäppte jag jackan hela vägen upp. Ni kan ju tänka er hur min krage såg ut och så lite extra smink genom alla utekvällar och alla smutsiga bänkar och säten jag satt på. Var nog inte så smart att ta en vit jacka. Men satans fin är den. Nästa år ska jag köpa hem en jacka från Amoress. Modellen heter Cassandra. Dags att spara ihop 17 000 kr! Så värt det! Vi hörs imorgon. Dags att sova, imorgon bitti är det gym och 10 min solarium igen sedan fixa lite små saker hemma och åka iväg på middag hos Jimmies föräldrar. Efter det bär det av på ny års firande på Bellevue, där jag hade mitt student firande. Kul att "brorsan" kirrar fest där. Babbel babbel, dags att röra på röven. GOD NATT

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback