Svar på kommentar


Anonym om Äkta rävpälsar:
Hur har du gjort för att gå ner i vikt? Och hur lång tid tog det? Vad vill du har för strl i kläder?

SVAR:
Egentligen är jag för svag i kroppen för att sitta och svara på dessa frågor. Alltid när jag får frågor om vikt och så vill jag vara så tydlig som möjligt i min text och förklara alla detaljer.
Jag antar att du menar hur jag lyckats gå ner mycket nu igen efter att jag gick upp. För i 3 an gymnasiet vart jag sjuk och jag slutade kontrollera min kost och så och jag gick upp. Så sen dess har jag gått ner 13 kg. Jag började med att träna men gick ej så bra fick liksom inte till de till min vardag, vilket jag tycker är jätte viktigt. Om jag inte tränar minst var annan dag nu för tiden blir jag galen, jag känner abstinens, jag mste få ut energi och jag känner mig så mycke piggare. Kanske inte just nu då jag är sjuk men du fattar nog vad jag menar, generellt sätt. Efter jag fick mitt gym anfall där att jag gymmade varje dag i 2 veckors tid och la av sen gav jag mig på bantnings piller. Ja jag erkänner jag knaprade en av de piller Alexandra, Kissie, käkade. Reductil. Beställde de från en svensk hemsida, käkade de i en månad, hjälpte inte ett skit. Beställde från USA och där sa det boom. Dessa tabletter gav mig mer energi och jag var inte så hungrig hela tiden så de hjlpte min kropp att minska min magsäck. Åt de starka tabletterna i en månad. Sedan märkte jag at jag började få hjärt svinel, började få för hög puls, mina ögon kunde inte fokusera på en punkt länge alls för då vart jag helt snurrig i skallen och höll på att svimma av. Så jag la av, men tak avre dessa piller fick jag i rutinen, träna ofta äta bra och inte överdrivna mängder. Under tiden jag åt dessa piller gick jag bara ner 3 kg inte mycket alls för en månad. Jag avsluade min kur med pillerna den 1 augusti detta år. Så sen den första augusti har jag gått ner 10 kg på bara träning. Men egentligen kan man säga att sen slutet av september tog jag tag i mig själv, jag dricker mycket sällan då alkohol har massa kalorier och jag försöker äta så nyttigt jag kan. Så från den 1 oktober har jag varit nykter och bara druckit 2 gånger sen dess. Jag har olika storlekar, köpte ett par jeans i storlek 29 3 veckor sen och de börjar bli lösa i midjan, röven och vaderna, men mest låren. Vilket är underbart. Det jag hatar dock är att jag gått upp mycket åt sidan om ni fattar jag har fått bred röv, lår och höfter. Överdelen är fortfarande smal. I blusar har jag storlek M om jag vill men jag tar alltid L. Gillar inte när det sitter för tight över tuttarna och särskilt inte höfterna. Men medium funkar för mig. I kavajer och kläder med knappar måste jag ha L då jag har stora bröst som måste få plats. Måste bara lägga in en liten kommentar angående vikt, jag bryr mig egentligen inte så mycket om vikten just nu. Jag tycker jag ser frisk ut men jag är inte nöjd med kroppen på de sätt att det är lite dallrigt här och lite dallrigt där. Så är det så att jag går upp 2 kg men jag kommer få finare och fastare kropp så gör det inte mig något. Bara jag trivs med mig själv.

Jag hoppas du vart nöjd med svaret.

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback