2 år med älsklingen!


Idag firar jag och min man  2 år tillsammans, och om en månad har vi varit förlovade i 1 år. Det är fan helt sjukt hur tiden rinner iväg. Älsklingen är på jobbet nu och jag skall strax röra mig mot skolan. Efter detta ska vi mötas upp, gå på bio och se filmen king´s speech och sedan gå ut och äta. Däremot har jag ett litet dilemma. Vad ska man ge till baby idag? Vi har lovat varandra att inte alls köpa några speciella presenter, men något litet tycker jag att han kan få. Så tipsa mig mycket mycket mycket så jag vet vad jag kan köpa till min gullis !:)




Jimmie!
Du är den underbaraste kille jag någonsin har mött, och du har verkligen stått ut med mig på senaste tiden, och det ska du ha en stor eloge för! Vi har gått igenom det mesta som kan hända i ett förhållande. Du och jag helt enkelt genom vått och tort. Du har lärt mig älska mig själv, vara mig själv och känna mig bra, du har lärt mig hur kärlek egentligen ser ut, vad "att bli älskad" betyder.
Tack för dessa underbara 2 år, men det är inte slut än, vi har flera underbara år framför oss! :)
Jag älskar dig


Kommentarer
Anonym

Köp en massageolja så du kan massera honom.

2011-02-01 13:18:10

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback