Alla Hjärtans Dag Firande


Dagen efter skolan och lunch med mamma har jag självklart spenderat med min man, min andra halva, min bästa vän... MIN JIMMIE! :)
När jag kom hemn hade han duktat upp små snittar på bordet. Tänt massa ljus och lagt fram massa gele hallon och choklad askar och en till nallis(en fru till den jag fick förra året) :) Efter det vart det lite avkoppling i sängen och jag och älskling drog in till stan för en romantisk middag!! :)
Nu har vi tagit 1 h dusch, Jimmie känner sig som en tjej typ haha, och jag ska få massage av min älskling.
Sååå underbart.
Själv köpte jag en rosa prinsesstårta som i inlägget nedan och en klubba som det står I LOVE YOU på.
Bjuder på lite bilder...










/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback