ÅNGEST!


Fy fan vilken ångest jag har. Vart nog lite mycket dricka för min del igår, efter massa partande är och där rog jag Jimmie, Anil och Nella till McDonalds för att käka. Någon fitta snodde Jimmies kamera för 10 000 kr. Så det vart inte så mycket sömn för oss i natt då vi fick göra polisanmälan hit och dit och sedan hoppade vi in i en svart taxi som vi vart stoppade i på tranebergsbron och det visade sig att han inte ens hade kör kort och grejer och vart yp förhörd och fan vet ja. Usch vilken jävla kväll. Och det värsta av allt att det var jag som tjatade på gänget att dra till donken, skulle vi ej ha gjort det skulle Jimmie ha kvar sin kamera! Fitt ångest!


Kommentarer
Anonym

Men den borde väll gå att få tillbaka på försäkringen om man täcknade vid köptillfället?

2011-02-03 16:30:47

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback