Dags att få dig på plats!


Tycker detta är så himla synd. Att jag skall behöva få skit av en liten fjortis bloggare! Nu är det krig, jag har fått en liten anklagan om att jag varit otrogen och att jag kallat min pojkvän tjock och grejer. Känns som om hon har lite för stor käft. Men en polisanmälan är gjord, dock tycker jag att det är riktigt synd om min kille. Alla är ju verkligen emot honom. Folk tycker han är pinsam eftersom han spelade in en video PÅ SKÄMT till en tävling och sjöng i den. Nej men då tyckte min barndoms vän Veronika att han var pinsam och äcklig och fan vet jag. Synd att du inte kan säga det rätt upp i hans ansikte utan tar det med andra bakom hans rygg, även gjort narr av hans förhållande,  men allt kommer ju fram till mig i alla fall. SYND! HAHA(känns som om ditt ironiska haha har smittat av sig) Sedan har vi en den "underbara" fjortis bloggerskan Alexandra Nilsson. Ooja, hon har satt pricken över i. Skrivit öppet på facebook att min kille är tjock, gjort narr av honom. Sagt till honom att jag varit otrogen och sagt allt detta till henne när vi fikade. HAHAHAHA ännu roligare än det där med Veronika. Skulle jag öppna mig för en bekant, neeej skulle inte tro det! Och nej, för er som undrar jag har inte varit otrogen och jag har aldrig sagt att jag inte behöver min lilla tjockis och syftat då på Jimmie!






Inte bara Alexandra som har skills... det har jag också!


för 20 minyter sedan · GillaSluta gilla.Alexandra Von Nilsson varför försvarar du jimmie? fett patetsikt stick

för 18 minuter sedan · GillaSluta gilla.Jimmie Mathias Björkman Alex försvarar vem?

för 17 minuter sedan · GillaSluta gilla.Alexandra Von Nilsson din mamma, stick äckel

för 16 minuter sedan · GillaSluta gilla ·Martin Rosenvinge Hon är galet arg!

för 16 minuter sedan · GillaSluta gilla.Jimmie Mathias Björkman ursäkta?

för 16 minuter sedan · GillaSluta gilla.Jimmie Mathias Björkman martin hon är ju kissie, hon har väl rätt att säga allt?

för 16 minuter sedan · GillaSluta gilla.Alexandra Von Nilsson you heard me fattie!


för 16 minuter sedan · GillaSluta gilla.Jimmie Mathias Björkman Alex vad leker du för något?

för 15 minuter sedan · GillaSluta gilla.Martin Rosenvinge ?/ignore

för 12 minuter sedan · GillaSluta gilla.Alexandra Von Nilsson smal, vad leker du?

för 11 minuter sedan · GillaSluta gilla.Jimmie Mathias Björkman ingeting :) behöver inte leka för att folk ska gilla mig ;)

för 10 minuter sedan · GillaSluta gilla.Alexandra Von Nilsson jo då tjockis

för 10 minuter sedan · GillaSluta gilla.Alexandra Von Nilsson din brud var ju otrogen tex :( hur känns de

för 10 minuter sedan · GillaSluta gilla.Jimmie Mathias Björkman jaså tell me more

för 9 minuter sedan · GillaSluta gilla.Alexandra Von Nilsson ja anja du behöver inte tjockisen som du sa när vi fikade :)





Där har ni en av de sjuka sakerna Alexandra skrvit!



TAKE CARE!



Kommentarer
Veronika

Assa va? hahha du ar otrolig men okej..



Veronika Klopotowski den 18 februari kl. 21:38 jimmies bidrag till EMDs tävling ???! hahaha döör



Det ar det enda jag har skrivit om jimmies EMD tavling, vaxt upp nu anja...har aldrig sagt att han ar acklig och pinsam. Forstar inte varfor du gillar problem sa mkt, varfor hitta pa o sara jimmie sa javla mycket som du gor? For det vet du att du gor. Sa javla mycket skit som du gor mot honom.. tycker synd om honom att du ljuger om en san har sak for han kommer tro dig vad du an sager.OCH JAG HAR INTE SAGT MER. Att jag o natha sagt sa? Nu har du lost det med natha sa du kanner dig fri o skriva skit om mig for jag ar i Kanada. Det gor mig ledsen for jag tycker synd om dig att en manniska kan gora problem av sin egna logn.



Ps, hoppas du blir kand genom att skriva sa om kissiepissie oxo!



Och vi tva hors aldrig mer. Du gick for langt for lange sen bara att folk som vanligt inte orkat bry sig for det ar sa typsikt dig. Men jag tycker seriost att du har hoppat pa mig overdrivet och det kommer jag inte tolerera.



Ps, JIMMIE, jatte forlat om jag gjorde dig ledsen, det var inte meningen! Lycka till med tavlingen. Trodde du dock sjalv drev med videon :)

2011-02-24 02:07:07
URL: http://klopotowski.blogg.se/
Anonym

haha ägd

2011-02-24 17:37:24
Anonym

veronika kanske inte ska säga så mycket då hennes kille inte är speciellt smal om man säger så..

2011-02-25 12:11:46
Anonym

fett söt gris du gjorde ;)

2011-03-07 16:48:45
v i k t o r i a

sv; bra jobbat att du dumpade henne!

2011-03-20 19:21:09
URL: http://vikzan.blogg.se/
Sejla

Asså jag kommer att anmäla denna bloggen!! Du kan hänga dig själv! Hur trög får man va??Du kan ju inte gå och skriva fula saker om en söt tjej som bara säger sanningen!!!

2012-01-07 14:47:14

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback