Fredag


Kult väder ute. Kult att man inte ens kan komma till skolan. Inga bussar går och i morse gick tunnelbanan var 30 minut. Men men, nu har jag iaf sjukanmält mig och dagen har spenderats med min älskade här hemma. Ett till problem som vi upptäckte i morse, vår stationära dator har krachat. Fan vilken tur vi har i livet alltså. Men jag sitter inne på min laptop nu, dock är problemet att jag har alla mina arbeten där... not fun at all :( Ska strax äta middag med Jimmie och sedan skall han röra sig mot jobbet och jag blir upphämtad av Marre här med bilen och vi skall åka till Kista, hon skall dela ut lite CV:n och kanske ta en fika med mig :)


dags att laga spaghetti och köttfärssås

HÖRS

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback