ny duschad


Jag och älsklingen hoppade in i duschen inte så länge sen. Fick typ världdens flumm humör av alla varma ångor så jag stod där och skrattade som ett fån! kult var det :D
Nu sitter jag här med Jimmie och väntar på att Alexandra skall ringa mig, hon har tydligen något sjukt roligt att berätta om mig. Någon hade mejlat henne om mig tydligen! hahaha förväntar mig ett gott skratt. Snart ska jag måla naglarna och sedan ska jag sova! :)
Skola och jobb imorgon, ser fram emot det. NOT! Men skolan skötas skall! Efter plugget ska  jag hem och börja på mitt arbete i Svenska C och sedan laga en jättttte god middag till mig och min man! :D Pasta a la Vapiano! :)


Avslutar denna dag med att önska er god natt!
CIAO BELLI!


/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback