Ta mig tillbaka...


Har suttit hela dagen idag och kollat resor, tror det bär av mot Thailand under påsklovet... Skulle egentligen iväg med pappa och familjen och så klart min man till Polen. Men det blir nog inte så. Hmmm undra varför?! Men men, nu är det bara att fortsätta samla pengar. Kanske drar med min man till Italien, Paris? Fan någonstans skall vi i alla fall :)


Men till värme skall jag. Sitter och drömmer mig bort hur underbart vi hade det i Egypten och jag kommer aldrig glömma den underbara känslan när jag kom till hotell rummet efter en dag på standen, ca 15 olästa sms " Anja!!! Det snöar i Sverige, fy fan för dig"! Det kändes så himla bra :) haha


Ta mig tillbaka....











/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback