Valentines Day




Imorgon är det alla hjärtans dag och jag har vekrligen inte en blekaste vad vi skall hitta på. Jag går i skolan till klockan 3. Jimmir börjar jobbet då och slutar 8. Fan vad jag hatar han schema. Varje jul, ny år och fan vet jag ska hans jätte snälla chefer sätta in Jimmie på de passen inte någon annan. Jätte kul! :(
Min älskling hade tydligen köpt en liten gosig nallis till mig men han kunde inte hålla sig med att ge den, så i fredags när vi var på lion bar vart han nog så inspirerad av alla hjärtans dag temat att han var tvungen att ge mig den där lilla nallebjörnen. Hahaha så söt han är! :)
Jag tänkte iaf försöka hinna med en middag idag, gör vi inte det får vi har vår lilla egna alla hjärtans dag när vi vill! ;)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback