NYÅR 2010/2011


Kvällen började igår hos Jimmies föräldrar med en jätte trevlig 3 rätters middag och den avslutades hemma hos Jesper Krook i Örby. Vart riktigt taggad på ny år igår efter midddagen dock vart det inte så mycket partande för mi del. Fick bara jätte ont i huvudet desto mer jag drack så jag avstog från drickan, hade kul ändå. Under kvällen tog jag och Jimmie en taxi mot tunnelbanan och åkte sedan hemmåt. Åt på Rasmusgrill vid Brommaplan och satte oss i e ny taxi hem. Stocknade på en gång bara jag la mitt huvud mot kudden. Vi kom nog hem runt 5 tiden om jag minns rätt så vi partade ganska länge. Här kommer det lite bilder jag tog igår.


















Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback