första dagen i skolan


Är riktigt jävla trött. Jag ursäktar spåraket men jag låg i sängen igår från elva trots det kunde jag itne somna för ens kl 4. Jimmie låg och sarkade redan vid ett. good boy, jag hade ju dock lite svårare att somna. Men men, jagär i alla fall uppe nu och ska smälla i mig två knäckemackor med skinka och tomat och springa mot bussen. Kameran är med så uppdatering kommer under dagen såklart.

Dock är jag orolig för en sak, som ni kanske vet så har inte vi vanlig skol mat i skolan, vi har ett resturang kort på jensen vilket innebär att vart jag än går får jag kolhydrater istället för sallad. Kommer få kämpa som fan för att de ska byta ut de för mig. Men men, jag ska inte bryta min diet! :)


Med dessa ord avslutar jag ilägget och ska nu käka min frulle.
Ha en bra dag

/Anja Dymkowska


Kommentarer
Anonym

Bara så du vet så om du slutar med kolhydrater helt så kommer du gå upp i vikt mycket snabbare om du börjar äta det senare igen. Så ett tips är att bara minska kolhydrats mängden men att inte ta bort de helt.

men sjukt bra kämpat fortsätt så, så kommer du komma långt tjejen! :)

2011-01-10 14:04:25
pennie

jo det kan jag göra, när våran server funkar igen, där fotonen ligger... Jag säger till när det funkar!

2011-01-10 21:37:40
URL: http://penniiie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback