Gymmi Gymmi


Kom hem inte så länge sen från gymmet, tränade med Jimmie, Natalia och Luke. Trevligt med mycket sällskap, alltid kul liksom! Tränade insida och utsida ben idag, vader, sido musklerna vid magen och lite lite bröst. Och självklart var jag på crosse ett tag men jag kände mig intne alls taggad idag. Jimmie och jag ska äta nu, gjorde en liten snabb måltid till oss då båda var verkligen jätte hungriga efter träningen. Efter det blir de mys kväll med min älskling, ta en dusch tillsammans och bara ligga i sängen och prata och mysa! Gillar sådant!

Ni som undrar vilken sida man kan räkna kalorier på så är det
Raknakalorier.se dock brukar jag skriva på
Viktpejl.se, det fungerar mer som en dagbok,
där skriver du hur du mår, fysiskt och psykiskt, vad du ätit och vad du tränat. Super duper bra sida!




Kommentarer
Knorriiis

Det såg jätte gott ut!! -


Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback