HÅRDA TAG


Imorgon ska jag och Jimmie upp kl 09.30. Frukosten är planerad, ägg, en halv avokado och 3 skivor kalkon. Muums! Sedan ska vi rulla iväg mot gymmet, ta en varsin protein drik efter, smälla i oss en banan och åka hem ochh tvätta. Middagen är dock inte planerad ännu men de kommer lösa sig. Kött och sallad blir det iaf!
Ska köra mage och bröst imorgon men jag har lovat mig själv att jag ska börja träningen med 10 min på krossen, mellan mage och bröst 10 min och avsluta med ytterligare tio. Tror jag  kommer vara helt slutkörd imorgon.
Har även startat en ny ketegori på bloggen där ni kan följa vad jag äter dagligen och hur jag tränar samt tips.

God natt


/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback