I want my daddy back!




Så mycket som jag saknar min pappa är nog svårt att förklara med ord, men om jag ska försöka så är det en miljon varv runt jorden och tillbaka. Om inte ens mer. Jag och min pappa har alltid haft en udda relation, en relation som är lite konstig. Men han har alltid funnits där och ställt upp, mest ekonomiskt. Min pappa tror att jag är materialist, att allt jag är ute efter är pengar och presenter, men så är det ej. Jag har en liten teori i mitt huvud, om han har penagr varför inte spendera de på sina barn. rigt? Men just u vill jag inte ha någonting förutom min pappa. Jag har knappt någon kontakt med honom och vi ses typ aldrig. Jag skriver detta inlägg för jag fick nyss ett samtal av honom att han inte har möjligheten att komma på min student. Vart sjukt ledsen, alla kommer vara där med sina familjer jag kommer stå själv. Jag vill inte ha saker från min pappa, som han tror hela tiden, jag vill ha honom tillbaka!
Jag vill ha kärlek!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback