Jimmie Gästbloggar!


Tjena alla bloggläsare!
Jimmie här som gästbloggare eftersom Anja håller på och fixar sig för en röjjarkväll elleeeeer?!
Aja, iaf så ska vi till Lion bar som vanligt på en lördag eftersom Anja jobbar där till halv 1 ikväll så vi drar vidare väldigt sent därifrån som vanligt, och i kväll bör ni dyka upp eftersom jag ska vara fotograf där ikväll, kommer vara sjukt bra drag!!

Sitter här med lite taggande musik har just, druckit ur min kaffe för att orka med hela kvällen eftersom jag inte dricker så måste jag hålla mig vaken och inte ha allt för tråkigt hehe.
men men dags för en cigg, ha det bra!



MVH

Jimmie
http://finest.se/Jimmmie


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback