Living to fight, fighting to live






Dagen började såklart med skola, vart en super mysig lunch med hanna på Bollywood, vilket innebär jätte god indisk mat! :) Vi satt där och snackade massa om tattueringar. Funderar på att göra 3 st. Den första kommer nog bli ett stort A i skrivstil på sidan av min handled, en längst revbenen "living to fight, fighting to live" och sedan vill jag tattuera in mina syskons namn, dock vet jag inte om jag inte skall göra det på armen eller vid handleden och då måste jag skippa migg stora skrivstils A. Hmmm, aja ska kulra på det där senare. Mötte upp min låtsas mamma sen för en fika på coffehouse by George och pratade i 2 timmar, kan ju säga att jag mådde tusen gånger bättre efter. Jag fick verkligen upp ögonen och kände att det är dags för mig och pappa att prata. Sedan drog jag till tandis och till mamam för att vakta Matilda. Och nu sitterj ag här hemma hos mig och Jimmie och skriver efter en lång dusch och lite pluggande.

Dags för mig att hoppa i säng!

God natt



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback