Skola


Idrotten är avklarad och sedan drog jag med min bästis och åt lunch. Nej jag vill ej skriva vad jag ätit men de vart kebab med sallad, tog typ bort allt bröd. Det går fan inte att äta nyttigt på de resturanger vi har tillgång till, och jensen ska vara hälsoprofil. Ah visst.... Min dag vart förlängd idag så de blir tyvärr ingen fika med Valerie men jag ska dra och träna med min baby efter hans jobb. Ska bara köra löpband och cross. Ska inte träna någon specifik muskelgrupp utan bara röra på hela kroppen så mkt som de går.


men vi hörs senare peeps, nu är det dags för filosofi! :D



Kommentarer
Sheila

Hoppas du får en fortsatt fin dag! :)

2011-01-18 16:11:14
URL: http://sheilastyle.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback