tisdag




Som ni själva vet så vart det inget bloggade för min del igår, sov bara 2 timmar under natten och jag hade även prov idag så jag hade verkligen ingen ork och lust att blogga. Men jag lever. Jag var på gymmet igår men körde ej så mycket cross 30 min och 30 sit ups pallade ej mer. Idag har min dag varit förtäskig, har bråkad massa med min andra halva. MASSA BRÅK. Men vi försöker igen, vi har skrivit upp 5 "budord" på ett papper som hänger uppe på vår vägg hemma hos oss nu, är det så att vi bråkar igen om de saker vi lovat varandra att ej göra är det bara att peka på papperet och vara tyst, så är allt klart liksom.
Just nu sitter jag och pluggar biologi, har prov imorgon och redovisning i affärsjurdidik också.
Kommer förmodlige gå in i väggen snart men de är väl lugnt. Fan kom precis på att jag även jobabr imorgon, den är ju skön...

Aja tillbaka till pluggandet, ville bara visa lite livstecken!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback