Bilder från bröllopet


Hejsan bloggläsare :)
Igår hann jag ju inte skriva något mer inlägg men det kanske ni kan tänka er, en fet folk släkt som springer fram och tillbaka mellan frissörerna och så och ska fixa sig, sedan sitter alla på sina hotell rum och blir sminkade och påklädda samtidigt. Usch stressig dag igår men det vart hur fint bröllop som hellst. Idag fortsätter festen och Jimmie står i duschen nu, strax är det min tur att hoppa in och efter det bär det av på party med feta släkten igen. Bjuder på lite bilder från bröllopet och festen efter!

































/Anja Dymkowska



Kommentarer
Anita

hallo :) hur gick det för jimmie men hela bröllopet ? kändes det inte konstigt för honom att va där runt ala polacker :) jag och min pojkvän (svensk) ska oxå på bröllop nästa år, men han vågar inte åka dit :( kanske om det gick bra för jimmie kan jag övertala honom att följa med :) z gory dzieki :)

2011-08-01 22:11:29

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback