Datorn ur funktion


Hello mina fina bloggläsare.
Måste fan ge er alla en komplimang, har inte bloggat på jätte länge då min dator varit ur funktion och att mobilblogga i Polen är ju inte direkt en hit... Men i alla fall, tillbaka till komplimangen, min statistik har inte alls sjunkit mycket nu under dessa dagar. Ser att jag har många trogna läsare. I alla fall, senast ni hörde av mig var dagen innan jag åkte från kusten i Polen till, Warszawa, var där i 3 dagar och nu är jag i Debica, i södra Polen i närheten av Krakow. Älskling och jag gick igenom våra pengar och loggade in på våra konton för att se hur mkt det har gått åt. Ångest 15 000 mindre på kontot. Och ändå får vi betalt boende och käk av mina päron. Ångest, men ska man shoppa så ska man göra det ordentligt! Den 26:e hade jag namnsdag, då fick jag lite fina presenter, av älskling fick jag en super fin väska, jag doooooooooooooooog för den och en jätte fin blus. Annars vart det massa cash, tummen upp! Nu är det dags för mig och min man att sova för imorgon är det dags för polski bröllop, vilket är as nice. Bilder kommer komma! Här bjuder jag på lite blandade bilder. (btw, jag har besökt frissan och hon valde fel färg, jag är rödhårig, stackars mig... jag som alltid går runt med en boll på skallen, kommer bli kallad lilla My! )









/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback