Design


Sitter fortfarande hemma och mår blää, Jimmie kollar på matchen och jag klickar runt på massa bloggar. Snart ska vi ha nostalgi kväll. Nej ingen fest här inte. Haha :) Vi ska lägga oss i sängen, käka lite frukt och kolla på gamla Disney filmer, Monsters INC, Mulan m.m Skulle egentligen jobbat men tänker fan inte plåga mig själv bli ännu mer sjuk innan vi drar till Polen. Det skulle ju suga om jag skulle åka till Sopot, som är Polens bästa feststad och var sjuk.
Juste ska kanske koppla rubriken till inlägget också. Natalia har åter ige börjat blogga, så jag och Jimmie har pillat lite på hennes design, bruden önskade sig en simpel och stilren design. Klicka HÄR för att komma till hennes blogg.

/Anja Dymkowska


Kommentarer
jennie

jag är grymt nöjd! :) ja du har kommenterat min blogg ja! Därför hittad jag din hehe! Men varför ska du göra det i thailand? :o

2011-07-14 13:25:47
URL: http://nattstad.se/penniie
jennie

ah okej :) va rädd om dig!! att göra utomlands! :) <3

2011-07-14 15:25:59
URL: http://nattstad.se/penniie

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback