Fredag= utgång!!!!!!!!!!!


Hello peeeps! Hur har ni det där hemma i Sweden? :) Här i Polskiland är det super fint väder och vi har solat för fullt i dag. Dagen spenderade vi helt enkelt på stranden! Najs, dock hatar jag ha sand överallt och särskilt på fötterna och det är ju lite svårt att undvika det på en as stor strand. Snart ska jag hoppa in i duschen och få bort all sand. Måla naglarna, sminka mig och dra och festa med Jimmie och mina päron. Hahaha fan vad nice! :D Kopplade precis in iPhonen i datorn men något cp har hänt så man kan inte se bilderna på luren. Tänkte lägga upp lite strand bilder och så till er men det vart tyvärr inte så. Ska försöka lösa problemet senare, men nu väntar ducshen på mig.

PS. Är arg för jag har fått ögoninflamation och har världens äckligaste hosta!! Faaaaaan då! :(


/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback