Fredag


Idag är jag uppe as tidigt, skulle inte förvåna mig om jag somnade i solen... Brukar vanligtvis inte ställa ut min fot på golvet för ens kl 12. Nu har jag borstat tänderna och så, om 30 min ska jag ta bussen in till stan och lägga mig med min mamma i Rålis. Har lovat henne att spendera lite tid... Senare ikväll ska jag till jobbet, tar nog med mig alla mina prylar och så får jag byta om hos mamma och duscha. Hon bor ju trots allt bara 2 miuter ifrån Lion. Nu måste jag slänga i mig något att äta, blir en kesella med hallon!

/Anja Dymkowska


Kommentarer
Amalia

Hej, kan du skriva länken till hemsidan där du beställde hunters, osv från en hemsida i USA? :)

2011-07-09 02:13:51
URL: http://aamalias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback