Friday!


Dåligt väder idag, vilekt innebär, as skön power walk. Slipper svettas som fan och även bränna mig. Men innan de ska jag käka lite frulle, 2 kokta ägg och något mer gott till det! Ska även bädda sängen och leta efter något topp till Sofia som hon vill låna ikväll... Annars då, måste gå ner och kolla postboxen om mina tabletter kommit och ina solglasögon jag beställt. Har även beställt ett par nya hunters! NICE. Jimmy Choo kollektionen och 1 par låga vita converse! Beställde de från USA så de kommer ta ett tag innan jag får de, men jag längtar som fan!
Fan nu kom jag på att jag måste ner till tvättis och boka tvättstuga för söndag, har lakan och handukar att tvätta! Och lite små skit.

Blev du inspirerad till att shoppa på H&M,Nelly.com, Zara ,BikBok, Dressman m.m.? Få gratis presentkort genom att bli medlem HÄR kostar absolut ingenting att gå med!
Du samlar dina poäng väldigt fort och får massa fina presenter och erbjudanden!









/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback