Gdansk


Idag har vi spenderat hela dagen i Gdansk och vart i gallerian och kollat kläder hela dagen hittade en jättefin klänning till bröllopet och ett fint armband till, jag lägger upp bilder när jag har möjlighet till det. Min Iphone knasar fortfarande. Vädret är helt sjukt konstigt, igår var det kokhett vi badade och solade hela dagen. Idag har det varit spöregn och 15 grader :O:O imorgon är det säkert 40 grader och sol haha. Människorna som är här varje sommar har sagt att man inte ska lyssna på vädret som dom säger på nyheterna, varannan dag har vart bra och varannan har vart dålig när de gäller vädret. Nu ska jag och Jimmie göra lite bilder till Lion bar, man måste ju jobba lite trots att man är på semester hehe, arbetsnarkoman? ;)

Vad har ni hittat på idag?

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback