God eftermiddag


Täkte egentligen skriva god morgon men nej det skulle fan inte se bra ut. Jag har ju trots allt varit vaken sen halv 1. Hahah, somnade vid 6 tiden igår så det är i för sig inte så konstigt att jag sov så länge. Annars då... Hmm, sitter och gör en design lite snabbt så där åt Mathildas kompis. Orkar inte sitta och pilla så mycket men lite kan jag ändra på den. Huvudvärken håller sig kvar... Inte kul, har fått nackspärr också vilket gör saken ännu bättre! NOT. Nej nu ska jag desiga lite sedan kanske få i mig lite käk, fixa mig och åka till jobbet. Vad har i för planer idag?


Jag och Jimmie!
Jag älskar dig fisen! :)

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback