Jag hatar att vara vuxen!


Det är så mkt saker man måste tänka på, köpa tvättmedel, kolla om de alltid finns toapapper, diskborste, tandkräm bla bla bla. Usch... Neej, jag är fan för liten för att sköta ett hushåll känner jag. Men ändå vill jag ju bo själv, vill inte bo med mamma och pappa. Vill inte följa någons regler utan sätta upp mina egna. Men ia alla fall, 4 maskiner är nu klara. 4 kvar... Inte konstigt att jag har tyckt att jag inte ha några kläder och måste gå och shoppa. Hahaha det är nog det jag behöver minst av allt. Men jag får ju aldrig nog av att fylla min garderob, jag skulle kunna vara som Vanita, ha skor i ugnen. Tur dock att jag bor med Jimmie, mannen min, som inte tillåter mig shoppa så mkt och lägga mina kläder var jag vill.

Nu ska jag upp till Tessa och hjälpa henne välja kläder, hon ska nämligen ut ikväll! :)



/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback