KAOS


Nu har bomben i lägeheten exploderat, det hänger tvätt överallt, Jimmie har plockat upp allt från golvet då han vill städa och jag har slägt ut alla mina kläder och försöker packa. Det går inte röra sig här, haha kaos. Vi har i alla fall skrivit upp en lista så vi sitter och bockar av allt. Vissa saker som jag ska ha med mig är fortfarade blöta och vissa är hemma hos Sofia med de ska jag få imorgon, så det är imorgon vi får se om jag och Jimmie kommer klara av att få plats i 1 stor väska och en liten väska på hjul som ska med in på planet. Jag är mycket tveksam om det plus att jag ska ha med mig 4 par klackskor, tror inte det kommer gå så bra för de skorna.... Aja, back to work!
Blog you later!



/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback