Mini spa


Har gjort ett litet mini spa för mig själv, sitter nu faktiskt med färg på ögonbrynen, snart är det dags för fransarna. Både manikyr och pedikyr avklarad. Håret är tvättat och jag sitter med en inpackning i nu också. Snart ska mannen min få massera mig sedan är det sova för imorgon bär det av till Polen. Vi kommer hem den 3:dje augusti, kommer bli så himla kul. Vi ska först vara vid kusten som sagt i en stad som heter Sopot, sedan ska vi ner till Warszawa och shoppa och fixa oss lite för sedan har vi bröllop i Krakow. Fan vilken resa det kommer bli. Är super glad!

/Anja Dymkowska


Kommentarer
Layla

Hej, du som verkar vara jättebra på design, kan du förklara för mig hur man gör såna kategorier där uppe? vore jätte schysst!:)

2011-07-21 14:13:34
URL: http://layladymling.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback