Sjukling number 1


Det är jag det. Gick upp vid 9 tog en Alvedon en kopp te, huvudvärken gick över halsen vart lite bättre så somnade jag om. Har vaknat hela natten till och från pga av hosta, feber och fan vet jag. Ena sekunden frös jag andra var det för varmt. Ska i alla fall smälla i mig lite havregrynsgröt med äpplen och kanel. Mums! Lite onyttigt men vi har fan tomt i kylen igen! haha Jag och min man är inte så duktiga på att handla, vi är nästan aldrig hemma så det är bara onödigt att köpa för mycket. Inte ska man slänga mat....
Någon som har roliga planer för idag?
Jag har inga planer alls, eller jo, jag har planer på att bli lite frisk så jag kan jobba imorgon, annars ska jag bara lata mig i sängen och kolla på Disney filmer! :)

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback