Dålig update


Fy fan, har städat hela lägenheten från topp till tå om man kan kalla det så... Alla hyllor, alla köksskåp allt är rent hemma! Kände att det behövdes! Nu har vi tvätt i hela lägenheten då vi inte har ett torkskåp eller torkrum, gör mig riktigt irriterad men men. Annars då, det vart några cigg med Tessan, lite gosande med Missy, Sushi med Tessan, middag med min man (ja jag är ett matvrak). Nu ligger Tess inbäddad i vår säng, Jimmie röker och jag springer upp och ner till tvättis! Bra träning i alla fall! :D

/Anja Dymkowska


Kommentarer
FlizanLizan

sv: allt bra? :)



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-06-22 10:40:16
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback