Edge of glory


Inlägget jag skrev igår kväll tog min man bort, jag får varken ha kontroll över mitt liv till 100% och inte heller min blogg. Jag skrev rakt ut vad som hade hänt och han kände att jag kränkte honom, nej det gjorde jag inte, jag skrev bara rakt ut hur det låg till. Och sen att han skämdes över sin handling när det vart oficiellt, not my problem! Iaf, är lite bitter idag då Jimmie slutar jobbet kl 3 och är hemma vid halv 4 och jag ska dra hem ifrån kvat över 3 för att åka till morsan och äta en jätte onödig middag med massa vänner till henne. Det blir jag och massa 40 plusare. Kul? NEJ NOT AT ALL! Sen så har Jimmie även bytt bort sitt pass på jobbet så han börjar kl 8 imorgon, men kul, kul att han har ens i bakhuvudet att vi hade en brunch bokad på hard rock cafe. Någon som vill gå med mig? Text me isf.


/Anja Dymkowska


Kommentarer
viktor

jag bad jimmie ta ner inlägget då det är sjukt stelt att annonsera ut det till allmänheten. Vadå skämdes över sin handling när det vart "oficiellt". Skärp dig med dramaqueeneriet, han är kille -> han runkar. Alla killar gör det. Lös det med honom istället för att skriva skit om honom på internet. Det är inte bara pinsamt för honom, det är framförallt du som gör bort dig.

2011-06-04 16:04:29

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback