Fy fan vad hemskt...


Har ni någon gång tänkt er hur starka banden mellan en mamma och en bebis är, en mamma och sitt barn, en mamma och sin tånåring, en mamma och sitt allt. Jag tror inte det finns någon starkare kärlek än mellan dessa två skapelser. En mamma känner dina första rörelser i magen, allt som händer där inne känner hon. Redan där växer kärleken till barnet extremt mycket. Har ni någon gång tänkt er hur det måste kännas att begrava sitt egna barn? Jag gick in på en bekants blogg, tänker inte nämna några namn, jag mår redan dåligt sen igår och så fick jag se på ett hemskt inlägg, jag fick rysningar i hela kroppen och jag började störtböla. Inte för att jag någonsin haft barn, dock har jag varit med om obehagliga saker när det gäller barn jag med. Redan då var det jobbigt. Det hade inte ens kommit till världen. Detta barn hade kommit till världen, men det klarade sig inte. Hon fick begrava sitt egna barn som 17 åring. Förstår ni hur hemskt det är. Jag kan inte sluta rysa, jag kan inte sluta gråta. Fy fan vad dåligt jag mår just nu.


Vill inte länka till bloggen, då jag tycker detta är så hemskt, men bilden är tagen där ifrån !



/Anja Dymkowska


Kommentarer
Claudia

kul att du är med! jag säger till när en vinnare är utsedd :) ha en fortsatt underbar och solig dag! :D

2011-06-04 12:55:49
URL: http://claudiias.blogg.se/
Veronika

du känner väl ändå inte sandra linder?

2011-06-04 21:25:59
URL: http://veronikak.blogg.se/
josefine widen

vad spelar det för roll om hon känner sandra?

2011-06-07 21:07:05

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback