Hälsingland


Om 4 h ska jag och Jimmie iväg upp till Hälsingland, som tur åker vi bil vilket gör saken såååå mycket bättre! NEJ! För er som inte vet är jag sjuuukt åksjuk :( Aja, vad ska man göra. Jimmie syrra ska sitta med mig så jag får trevligtsällskap och inte tänker så mycket på att vi sitteri en bil och jag måste spy! ;) hehe
Kom hem nyss från Lion, lite segt att jobba till 1 när man ska iväg kl 6... Aja har inte packat ännu men det gör jag imorgon bitti, nu skönhetssömn! :)

Lite bilder från landet när vi var där förra året!








/Anja Dymkowska


Kommentarer
Nines

2011-06-25 16:44:24
Nines

ehm var kommer du ifrån ?

2011-06-25 16:44:50
URL: http://nineslife.blogg

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback