HEMMA


Kom nyss hem från en ah si så där utgång, vart fan inte nöjd. Roligare har man haft, men det är nog min förkylning och illamående som får mig att vara nere och så. Min dag... hur har den varit? Hmm. Ja det har ju funkat men jag har haft damp typ hela dagen känns det som. Ja mensen är på väg. Hahaha. Hoppas den är borta den 9:de då jag tar studenten och ska bära min vackra VITA klänning ;) hehe. Nej, nu ska jag sussa. Tänkte bara slänga iväg ett lite inlägg till er nattugglor! God natt!


picknick :)

/Anja Dymkowska


Kommentarer
Claudia

kul att du är med! jag meddelar när en vinnare är utsedd! :)

2011-06-02 15:43:31
URL: http://claudiias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback