Onsdag


Imorgon bitti drar jag och min man till landet. Ska bli så himla skönt att åka iväg, pappa har bokat biljetter till oss också så den 22/7-3/4 är vi i Polen, först kusten sedan Warszawa i 3 dagar och sist men inte minst Krakow på bröllop. Är så sjukt taggad på att åka iväg, det kommer vara sjukt varmt och skönt i Polen som förra sommaren, vi kunde knappt vara ute för man vart helt jävla sönderbränd, men nu när man har vatten att bada i, man har en bar att beställa kall öl ( läs cola för min del som hatar öl) och bara chilla. Finns inget bättre! :D Det ända jag hatar är sand i håret och det får man lätt då vi har många ungar i släkten som ska med, 5 små barnrumpor. Juste fick även reda på här om dagen att min bror som bor i Polen i Warszawa ska komma upp till kusten på kvällen den dagen vi kommer med sin flickvän, vilket innebär skjuts med bilen till olika klubbar och skjuts hem, då både min bror och hans flickvän inte dricker! :D NAAAJS! Fylle taxi! :D hahah

Nej nu ska jag vika tvätt, det som är tort och börja tänka på att packa ihop allt, sedan vid 8 ska jag till jobbet och även möta upp min mami. Ses vi på Lion ikvl?? :)

/Anja Dymkowska


Kommentarer
Anonym

tack för tipset:D

2011-06-22 14:09:10
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Jennie ♥

sv: oh vad härligt med landet. vi ska till vår sommarstuga! allt bra?

2011-06-22 15:32:51
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback